Office & Customer Relations Manager

Vacature Office & Customer Relations Manager

Als Office & Customer Relations Manager ben jij de spreekwoordelijke voordeur en hét gezicht waarmee zowel ADE’s team als de bezoekers mee in aanraking komen.

Als Office Manager run jij het ADE kantoor. Denk hierbij aan het ontvangen van gasten, plaatsen van bestellingen, het aannemen van de telefoon en agendabeheer, maar ook af en toe projectmatige ondersteuning. Je vindt het leuk om een fijne omgeving te creëren waar iedereen met plezier aan het werk is. Ook begrijp je als geen ander dat door jouw proactieve ondersteuning je collega’s effectief en optimaal kunnen werken. Tevens ondersteun je de directie met taken als agendabeheer, notuleren en HR-werkzaamheden.

Daarnaast werk je proactief mee in de Customer Relations afdeling. Met jouw service gerichte houding verzorg je graag klantondersteuning via verschillende soorten communicatiekanalen. Je beantwoordt niet alleen potentiele vragen, maar zal ook commerciële mogelijkheden gaan herkennen en hierop anticiperen. Hier valt ook de ticketing onder waardoor je gebruik zal maken van een variëteit aan systemen.

Wij zoeken iemand die kan omgaan met piek- en dal maanden waarin je in de drukke periode prioriteiten weet te stellen en in rustige tijden zelf werkzaamheden ziet liggen en oppakt.

Positie: In loon dienst
Periode: Per direct
Werkweek: 32-40 uur per week

Click here for the English version.

Jouw profiel:

+ Je hebt ervaring met secretariële ondersteuning van een directie, officemanagement, eventcoördinatie en HR-administratie;

+ Je hebt affiniteit met het bieden van klantondersteuning (zowel telefonisch, via e-mail en social media);

+ Je kunt omgaan met drukte en schakelt met gemak tussen verschillende werkzaamheden, kanalen en systemen;

+ Je bent in staat om contacten te onderhouden met relaties in binnen- en buitenland;

+ Je bent een oplossingsgerichte aanpakker, stressbestendig, zorgzaam, hands-on, nauwkeurig, planmatig en discreet;

+ Je bent beschikbaar om s ’avonds (5x per jaar) bij de vergaderingen van de RvT te notuleren;

+ Je hebt goede communicatievaardigheden in Nederlands en Engels;

+ Je hebt ervaring met MS-Office tools, Monday, Slack, MailChimp en Keynote;

+ Je hebt tevens ervaring met HR-administratie en recruitment;

+ Affiniteit met de elektronische dance industrie en bijbehorende (sub)genres is een pré;

+ Woonachtig in Amsterdam is een pré.

Wij bieden:

+ Een gevarieerde opdracht binnen een enthousiast team dat varieert van 10 tot 25 medewerkers;

+ Een dynamische, gezellige en inspirerende werkomgeving in Amsterdam Oost;

+ Flexibele werkmogelijkheden;

+ Een marktconforme vergoeding.


Nachtcultuur en dance zijn ontstaan vanuit de behoefte aan vrijheid voor groepen die zich niet vertegenwoordigd voel(d)en in de mainstream cultuur. Inclusiviteit zit in het DNA. ADE streeft naar diversiteit in haar team, partners, programma en publiek.


Solliciteren kan door je motivatiebrief en cv in te sturen via dit formulier. De sluitingsdatum is 10 mei 2021.

Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Shape CopyCreated with Sketch.